FANDOM

Boss - Wrogie NPC, Znacznie potężniejsze od reszty przeciwników w grze. Wyróżnia się 2 podgatunki Bossów:

Mini Bossowie - Silniejsi od Twardzieli, słabsi od Bossów. Ich pasek Zdrowia, Tarczy i Doświadczenia jest widoczny po wycelowaniu w nich myszką, podobnie jak zwyczajni przeciwnicy. Mini Bossowie zachowują się jak dany rodzaj przeciwników.

Bossowie - Charakteryzują się trzema rzeczami:

  • Ich Pasek Zdrowia Tarczy i Doświadczenia pojawia się w górnej części ekranu
  • Mogą przyzywać Twardzieli
  • Dają lepszy Loot, niż Mini Bossowie

Bossowie w BorderlandsEdytuj

Człowiek o dziewięciu palcach - Samotny Bandyta mieszkający w Skag Gully. Jego ludzie niszczą Fyrestone, tudzież jego mieszkańcy proszą o zabicie go. Podczas walki zachowuje się jak Psycho. Przywołuje też dwa skagi, Pinkiego i Diggita. Po jego zabiciu jest 100% szansy, że wypadnie z niego pistolet Marki Vladof, The Cliper.

Sledge - Lord Bandytów, Posiadacz artefaktu Eridiańskiego pochodzenia. Od Angel dowiadujemy się, że robił krzywdę mieszkańcom Fyrestone, choć nie wiadomo, czy to prawda, czy kolejne kłamstwo Strażnika. W trakcie walki atakuje gracza młotem, nie bronią palną. Po jego zabiciu jest 100% Szansa, że wypadnie unikatowa strzelba Marki Jakobs, Sledge's Shotgun.

Krom - Morderca i posiadacz drugiej części Klucza. W trakcie walki cały czas obstrzeliwuje gracza z wieżyczki. Po jego zabiciu jest 100% szansy, że wypadnie z niego unikatowy pistolet Atlas, Krom's Sidearm.

Rakk Hive - Olbrzymi byt nieznanego pochodzenia (Choć przypomina Roscoe z Pirate Booty dlc). W jego jaskini znajduje się kolejny kawałek Klucza. W trakcie walki atakuje gracza, przyzywając hordy różnych podgatunków Rakków Po jego zabiciu nie zdobywa się żadnej unikatowej broni (Choć loot jest bardzo dobry)

Baron Flynt - Były pomocnik Dr. Tannis, zdradził ją i ukradł ostatni kawałek Klucza, po czym zamieszkał w swoim pałacu. Walka z nim ma 2 elementy. Najpierw przyzywa Psycholi i Kozackich Psycholi, oraz Bruiserów. Potem swoich ochroniarzy, Hanza i Franza, po czym otwiera drogę na szczyt jego wieży i ostrzeliwuje gracza ze strzelby z ładunkiem wybuchowym. Po jego zabiciu jest 100% szansy, że wypadnie z niego Strzelba Marki Torgue Boom Stick.

Niszczyciel - Finałowy boss, mieszkaniec Skarbca. Potwór, obcy więzień, którego zamknięto w Skarbcu. W trakcie walki rzuca w gracza kolcami z ładunkiem Slag i strzela laserem z oczu. Jest niezwykle podatny na granaty i bronie Eridian.

Mini Bossowie w BorderlandsEdytuj

Bone Head - Jeden z ludzi Sledge'a, mieszkający blisko Fyrestone. Po jego zabiciu jest 100% Szansy, że wypadnie z niego Smg Marki Teidiore, Bone Shredder.

Roid Rage Psycho - Inny człowiek Sledge'a. W trakcie walki można się przed nim schować, lub normalnie walczyć.

Mad Mel - Chodzący Easter Egg do Klasycznych Mad Maxów. Prawdopodobnie członek Klanu Hodunk's. Nie wiadomo jak wygląda, gdyż zamiast walczyć twarzą w twarz, jeździ Monster Truckiem.

Jaynis i Taylor Kobb - Brat i Siostra, nienawidzą siebie. Taylor zlecił zabójstwo Jaynis, natomiast Pierce zleciła zabójstwo Taylora. Jaynis zachowuje się jak zwykł Bandit Rider, natomiast Taylor strzela w gracza rakietami. Po zabójstwie Taylora jest 100% szansy, że wypadnie z niego unikatowa wyrzutnia rakiet Marki Maliwan The Roaster

Master Mc Cloud - Członek Crimson Lance, prawa ręka Steele Po jego zabiciu jest 100% szansy, że wypadnie z niego unikatowa broń Eridian, o nazwie Eridian Lighting.

Bossowie w Zombie Island Of Dr. Ned dlcEdytuj

Hank Reis - Zaginiony mieszkaniec Jakobs Cove, zamienionym przez Neda w Skaga. Tak też się zachowuje.

Dr. Ned - Główny złoczyńca dlc, brat Dr. Zeda. W trakcie walki strzela do gracza z smg z Namierzającymi pociskami. Po jego zabiciu jest 100% Szansy, że wypadnie z niego unikatowe smg Marki Hyperion, Bruiser

Nieumarły Ned - Mieszkający w grocie pod salą zabiegową Dr Neda, Nieumarły Ned, może przyzywać hordy zombie, znikać i ciąć gracza swoimi pazurami.

Bossowie w Borderlands 2Edytuj

  • Tryb Fabularny

Wilhelm - Prawa ręka Jacka, masowy morderca Crimson Raiderów. Jest Cyborgiem atakującym gracza pociskami naprowadzającymi, "Pięściami" oraz wyrwanymi bryłami lodu. Tworzy także Surveyory, tworzące mu tarcze. Po zabiciu jest szansa, że upuści legendarny mod do granatów marki Torgue, Rolling Thunder oraz Legendarny pistolet Hyperionu, Logan's Gun

Bloodwing - Ptak Mordechaja, na którym Jack przeprowadził testy z płynnym Eridium. Przyjął wszystkie formy żywiołów. W trakcie walki lata na około Observation Wing i od czasu do czasu atakuje gracza zależnie od żywiołu w jakim się znajduje. Każda zmiana żywiołu regeneruje 25% zdrowia Bloodwinga.

BNK3R - Olbrzymi Robot i/lub Statek strzegący przejścia do Control Core Angel. W trakcie walki strzela w gracza torpedami oraz zrzuca na mapę miny. Po jego zabiciu jest bardzo mała szansa, na upuszczenie legendarnego Smg hyperionu, The Bitch, oraz Legendarnej tarczy Vladof, The Sham.

Handsome Jack - Główny Antagonista gry. W trakcie walki przyzywa Surveyory oraz podkłada miny. Może stworzyć swoje hologramy i stać się niewidzialny na kilka sekund.

Warrior - Kosmiczny byt i drugi skarbiec (Tak, skarbiec jest istotą, nie więzieniem). W trakcie walki rzuca w gracza pociskami i zionie ogniem (Choć są punkty na mapie, gdzie można się przed atakami schować). Jego słaby punkty to klatka piersiowa chroniona przez skorupę niewiadomego pochodzenia. Po zniszczeniu skorupy Warrior będzie podatny na Krytyczne obrażenia, jednak po zadaniu danej ilości takich obrażeń, Stwór wejdzie do lawy i zregeneruje skorupę. W razie braku amunicji należy skorzystać z automatów Hyperionu, rozrzuconych po mapie. Po zabiciu Warriora po raz pierwszy jest duża szansa na:

Legendarną strzelbę, produkcji Hyperionu, Conference Call

Legendarną strzelbę, produkcji Torgue, Flakker

Legendarną snajperkę, produkcji Maliwan, Volcano

Legendarną tarczę, produkcji Maliwan, Impaler

Legendarny Mod do granatu, produkcji Maliwan, Leech

Legendarny Skin, Handsome Jack Mask.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki