FANDOM

Stub-ikona.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli chcesz pomóc Borderlands Wiki Polska, rozbuduj go.

Ze względu na fakt, że broń jest generowana losowo, statystyki nie zawsze są dokładne. Ten artykuł przedstawia listę przyrostków (sufiksów) używanych przy broni. Co więcej, pomimo tego, że broń zwykle otrzyma deskryptor, który pasuje do części broni (przykładowo: "Spiked" i dodatek przy kolbie dający bonus 150% obrażeń do walki wręcz) może się zdarzyć, że broń otrzyma deskryptor a następnie inną część, która nadpisze część związaną z tamtym deskryptorem.

Struktura wygląda w ten sposób:

  1. [Producent]
  1. [Rodzaj/poziom broni producenta (tzw. Tier)]
  1. [Model]
  1. [Numer modelu]
  1. [Klasa materiału (Material Grade)]
  1. [Prefiks]
  1. [Tytuł];
  • Producent, Model, Prefix i tytuł mają wpływ na statystyki broni;
  • Rodzaj/poziom/tier - wskazuje dla jakich poziomów doświadczenia dostępna jest broń;
  • Numer modelu wpływa na bazowy wygląd broni.

Przykład: Jakobs Antique GGN9 XX Long Thunder;

Jakobs - producent, Antique - poziom/tier, GGN - model, 9 - numer modelu, XX - klasa materiału/Material Grade, Long - prefiks, Thunder - tytuł.

UWAGA! (Wersję dla Borderlands 2 można znaleźć tutaj.)

Typy korpusówEdytuj

Większość typów broni ma pięć specyficznych typów korpusu. Determinują one prefiks, obrażenia, szybkostrzelność i odrzut. Testy wykazały, że:

  • Typ 1 - "średniaki"; statystyki nie wykraczają poza normę, nie mają też poważnych słabości.
  • Typ 2 - są na drugim miejscu jeśli chodzi o obrażenia; są też na drugim miejscu jeśli chodzi o najniższą szybkostrzelność i największy odrzut.
  • Typ 3 - najniższe obrażenia, które są rekompensowane drugim miejscem w kategorii szybkostrzelność i niski odrzut.
  • Typ 4 - najwyższe obrażenia, najniższa szybkostrzelność i największy odrzut.
  • Typ 5 - najlepszy typ broni - niewielka róznica w obrażeniach w stosunku do typu 4, najlepsza szybkostrzelność i drugie miejsce w kategorii najmniejszy odrzut. Oczywiście są także najrzadziej spotykanym typem spośród wymienionych pięciu.
  • Typ 6 znajdziemy tylko w broni od Tediore, która posiada regenerację amunicji.
    • Od Patchu 1.3.0 wszystkie typy 6 zostały zmienione tak, by używały istniejących numerów, w związku z czym po tym patchu nie ma już broni body6.

Manufacturer Tiers - wymagane poziomy doświadczenia dla broniEdytuj

Prefiksy materiałów/producentówEdytuj

Prefiksy żywiołów (elemental)Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki