FANDOM

Easter egg (dosłownie: jajko wielkanocne) - wydarzenie, postać lub przedmiot który nawiązuje do innego dzieła np. gry komputerowej, filmu, książki. Czasami może być to również ciekawostka, którą ciężko odnaleźć i nie zawsze jesteśmy w stanie ją zrozumieć. Easter eggi mają na celu zachęcenie gracza do dalszej gry, oraz przeszukiwania wszystkich zakątków w lokacjach. Easter Eggi pojawiają się w wielu grach w tym również grach z serii Borderlands.

Easter eggi w Borderlands 2 Edytuj

W Borderlands 2 jesteśmy w stanie odnaleźć kilka interesujących easter egg'ów, należą do nich między innymi:

  • Blue Screen of Death - znany zapewne wielu użytkownikom Windowsa kultowy Niebieski Ekran Śmierci [1] pojawia się na jednym z ekranów w kryjówce Firehawk'a. Jak widać, nawet na Pandorze komputery nie uchronią się przed BSoD.
  • W Borderlands, istnieje ukryta jaskinia, w której możemy odnaleźć znane przez fanów Minecraft'a Creepery. Po zabiciu niektórych z nich, mamy szansę uzyskać specjalną "główkę" dla naszej postaci. Jest to sześcienna replika twarzy naszego gracza, w rozdzielczości 16x16 pikseli. Mamy również możliwość zdobycia specjalnego karabinu, strzelającego pociskami wyglądających jak strzały z gry Minecraft.
  • Wychodząc z planszy The Fridge, ukazuje nam się latające miasto Sanktuarium. Jednak jeśli pójdziemy troszkę dalej, i przyjrzymy się uważnie, możemy dostrzec na niebie niecodzienny widok - ukaże nam się podwójna tęcza[2].
  • Ogromny pluszowy miś

Więcej z Fandomu

Losowa wiki