FANDOM

RFRepeaterTorgue

Przykładowy pistolet powtarzalny - RF Repeater firmy Torgue

Ten artykuł jest o półautomatycznych pistoletach. Zobacz także inny rodzaj Pistoletów - Rewolwery.

Pistolety powtarzalne to mała, jednoręczna broń palna preferowana przez Mordecaia i Lilith. Są całkiem celne, mają porządną pojemność magazynka i szybkość przeładowania. Zadają średnie obrażenia, ale mają większe magazynki i szybkostrzelność niż rewolwery. Nawet pistolety z wysoką celnością sprawdzają się słabo jako broń dalekiego zasięgu, ze względu na wolno poruszające się pociski. Są również mało stabilne, więc na daleki zasięg lepiej używać broni dwuręcznych - karabinów lub snajperek.

Pistolety powtarzalne są ogólnie dobrą bronią na bliski dystans, (często znajdowaną na początku gry) lub jako broń zapasowa. Jednak niektóre legendarne czy unikalne pistolety potrafią z powodzeniem zastąpić karabin czy strzelbę.

Pistolety maszynowe są rzadziej spotykane niż powtarzalne, ale mają przewagę większych magazynków i bycia w pełni automatycznym pistoletem (choć niektóre, np. Rage mają ogień seryjny). Czasem pistolet o dużej mocy będzie posiadał też dużą szybkostrzelność, co stwarza mocną broń na krótki dystans. Szybkostrzelność można wykorzystać z umiejętnością Gun Crazy Mordecaia, która daje szansę wystrzelenia dwóch pocisków kosztem jednego. Dodatkowo umiejętność Hair Trigger zwiększa pojemność magazynka, pozwalając na dłuższe serie ognia.

RodzajeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki