FANDOM

Psycho

Psychol w pierwszej części Borderlands.

Psychol - jeden z podstawowych typów przeciwników występujący w grach Borderlands oraz Borderlands 2. Wspiera on grupy bandytów w walce z ich przeciwnikami.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Psycholi jest dość specyficzny; czarne buty, pomarańczowe spodnie, goły tors, ogolona głowa oraz twarz zakryta maską. W skład jego uzbrojenia wchodzi jedynie topór z wbudowaną piłą tarczową. Psychol zwykle używa topora do walki wręcz, lecz może również nim rzucać. Jego nazwa, jest dość adekwatna jeśli zwrócimy uwagę na jego zachowanie: niezrozumiałe krzyki, kwestie często pozbawione jakiegokolwiek sensu, dążenie do zabicia celu nawet jeśli jest zmuszony do samobójstwa.

Rodzaje psycholi Edytuj

- Psychol; podstawowa wersja tej jednostki. Nie jest on zbyt dobrze uzbrojony, do dyspozycji ma wyłącznie swój topór. Mimo tego, że jest niezbyt wymagającym przeciwnikiem, to jednak w grupach psychole mogą stanowić śmiertelne zagrożenie dla gracza.

- Psychol-karzeł (Psycho Midget); mniejsza wersja normalnego psychola. Jedyną cechą różniącą go od "zwykłego" psychola (oprócz wzrostu oczywiście) jest cienki, wrzaskliwy głos. Posiada niezbyt wysoki poziom punktów zdrowia.

- Psychol-karzeł ze strzelbą; mały psychol uzbrojony w strzelbę bojową. Z powodu jego mizernej budowy ciała, po każdym oddanym strzale, odrzucany jest to tyłu.

Występowanie Edytuj

Podczas naszych wypraw, psychola można spotkać niemal na wszystkich planszach. Wyjątkami są: Hero's Pass, Opportunity (w Borderlands 2).

Ciekawostki Edytuj

- Psychol pojawia się na okładkach wszystkich trzech części z serii, chociaż w Borderlands: The Pre-Sequel! faktycznie nie występuje.

- Psychol w Pre Sequel zostaje zastąpiony przez Lunatic'a wyposażonego w piłę plazmową.