FANDOM

Zombie Island of Dr. Ned logo.png

Logo dodatku Zombie Island of Dr. Ned

Zombie Island of Dr. Ned jest pierwszym dodatkiem (DLC) dla gry Borderlands, został zapowiedziany 15 października 2009 i wydany 24 listopada 2009 na platformach Xbox 360 i PlayStation 3. Wersja PC została wydana 9 grudnia 2009.

ScenariuszEdytuj

Dodatek rozpoczyna się wprowadzeniem w formie historii, którą Marcus Kincaid opowiada małemu chłopcu. Dzieciak przerywa mu pytaniami i rysunkami. Być może to to samo dziecko, któremu Marcus opowiadał historię w intro do Borderlands, ale wtedy słuchacz nie odzywał się.

Celem gracza będzie próba zatrzymania apokalipsy zombie trwającej w Jakobs Cove. Dr. Ned (który totalnie nie jest Dr. Zedem w przebraniu) niechcący tworzy masę zombie i innych nieumarłych przeciwników. Gracz wyruszy w podróż po Jakobs Cove i okolicach, próbując pomóc Nedowi zatrzymać plagę i znaleźć antidotum które być może uleczy mieszkaców. Nowe misje, przeciwnicy i łupy czekają!

Zobacz także: Lista misji w Jakobs Cove

DostępEdytuj

Dostęp do nowej zawartości można uzyskać poprzez użycie systemu Fast Travel i wybranie lokalizacji "Jakobs Cove". Aby nowa lokalizacja była dostępna, wymagane jest ukończenie misji "Skags At The Gate - Skagi u bram".

ZawartośćEdytuj

  • Nowy region "Jakobs Cove"
  • Nowi, nieumarli przeciwnicy (Zombie, a także Pumpkinhead czy Tankensteiny)
  • 25 nowych misji
  • 5 nowych Osiągnieć
  • Minimalny poziom: 10. Poziomy przeciwników zależne od postępów w rozgrywce 1, 2, i 2.5. Przeciwnicy osiągają maksymalnie 69 poziom (poza kilkoma Defilerami w rozgrywce 2giej - osiągają poziom 70).
  • Nowa misja Claptrap Rescue (3 dodatkowe sloty w plecaku na każdą rozgrywkę, dające łączną ilość 6 dodatkowych slotów.)

Obszary Edytuj

Schemat misjiEdytuj

Główny artykuł: Schemat misji w The Zombie Island of Dr. Ned

Więcej z Fandomu

Losowa wiki