Torgue Token - Nowa waluta pojawiająca się w DLC Mr. Torgue's Campaign of Carnage (Borderlands 2). Służy do kupowania broni, bądź "głów" w automacie Torgue'a oraz do płacenia za używania specjalnego automatu Torgue'a (znaleźć go możemy w Badass Crater Bar). Torgue Tokens mają formę monet, z wygrawerowanym napisem "Torgue", pokazywane są jako "fioletowy drop". Ich ikoną w ekwipunku jest brązowy żeton z namalowaną literą "T" (choć niektórym wyglądem może przypominać puchar). Żetony te mają dużo większą wartość niż dolary, są też trudniejsze do uzyskania. Oprócz automatów Torgue'a w DLC oraz automatów do gry, żetony te nie mają więcej zastosowań.

Zdobywanie Edytuj

Aby zdobyć żetony Torgue'a należy wykonywać zadania dawane nam w panelach przed daną areną. Jeśli jednak mamy za niski poziom, aby wykonać dane wyzwanie, jest łatwiejszy sposób. Należy mieć wcześniej ukończoną fabularną misję polegającą na zabiciu Pyro Pete'a. Możemy później wrócić do Baru Pyro Pete'a, nie przyjmować żadnych misji w panelu, wejść do środka, i zabić wszystkich w środku. Istnieje szansa, że z niektórych bandytów wypadną żetony. Później należy wyjść do menu głównego, i powtórzyć czynność. Dzięki temu możemy uzyskiwać żetony w nieskończoność.

Więcej z Fandomu